A teljes útmutató, hogy segítsen elérni a cikk marketinget!
Sikeres vállalkozóvá válni sok ember célja ma, és az egyik módja annak, hogy közelebb kerüljön ezekhez a célokhoz, ha cikkmarketingesként kezdjen el dolgozni az interneten keresztül. A cikkmarketing lehetővé teszi, hogy a cikkek tartalmán keresztül vevőket vezessen a termékeihez. Ez igen hatékony lehet. Ebben a cikkben megtudhat néhány nagyszerű tippet a cikkmarketingről.
Ne aggódjon az online plágium miatt. Ha egy másik weboldal másolja az Ön írott munkáját, igényelje a hitelt azzal, hogy hirdeti a nyilvánosságnak, hogy hány weboldal használja és bízik az Ön anyagában. Fontolja meg a weboldalának linkelését azokra a weboldalakra, amelyek átvették a tartalmát. A hitel igénylése ilyen módon sokkal olcsóbb lesz, mint ügyvédet fogadni a szerzői jogi perekhez.
Fontolja meg, hogy másoknak fizet, hogy elvégezzék a cikkmarketinget, ha már jól elindult. Ez lehetővé teszi a mennyiségi marketinget.Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon, megkönnyítik, hogy több ezer kiváló minőségű cikket rendeljen meg, és néhány nap alatt elkészüljön. Csak ne felejtse el előminősíteni a dolgozókat, különben megfullad a spamben.
Tegye a címeket értelmessé az olvasók számára. A címben mindig szerepeltetni kell a cikk fő mondanivalóját, hogy az olvasó tudja, mire számíthat, és eldönthesse, hogy el akarja-e olvasni a cikket vagy sem. A figyelem rövid ideig tart, ezért ügyeljen arra, hogy már az elején megragadja őket.
Amikor elindítja cikkmarketing-kampányát, kezdje lassan. Az első cikkeire fordítson külön figyelmet, és gondosan válassza meg a könyvtárakat, ahová elküldi őket. Az óvatos kezdés megtanít a dolgokra, ösztönöz a jó szokások kialakítására, és megalapozza a hírnevét, mint megbízható, minőségi cikkíró.
Győződjön meg arról, hogy minden egyes cikk, amit ír, egyedi és eredeti tartalommal bír. Az olvasónak nem szabad, hogy hasonló témára rákeresve szóról szóra az Ön állítólag eredeti cikkének másolatát találja meg. Adja meg saját meglátásait és személyes gondolatait, és ezeket egyértelműen fejezze ki az egész írás során.
Amikor cikkmarketinggel foglalkozik, fontos, hogy lézerszerűen összpontosítson a választott kulcsszósorozatra az egész cikke során. Ne ismételje újra és újra a szókapcsolatot - ez spam taktika -, hanem ügyeljen arra, hogy minden tartalma közvetlenül kapcsolódjon a témájához.
Nagyszerű affiliate marketing tipp, hogy a legtöbbet hozza ki a referenciáiból. Ideális esetben minden eladott termék nyereségének húsz százalékára kell törekednie. Ha ennél kevesebbet ajánlanak fel, akkor tartsa magát távol, és várjon egy jobban fizető jutalékra.
Fontolja meg, hogy a nagyobb figyelem felkeltése érdekében képeket is csatoljon a cikkeihez. A képek azonnal felkelthetik a figyelmet, és a cikkekbe való beépítésük garantáltan figyelemfelkeltő lehet. Arra azonban ügyeljen, hogy ne használjon szerzői jogvédett képeket vagy olyan képeket, amelyekhez nem rendelkezik jogokkal.
Még a legtapasztaltabb cikkforgalmazóknak is van hová fejlődniük. Senki sem tökéletes ebben az üzletben. Ne feledje mindig, hogy még a legjobban teljesítő kampányait is finomítani kell. Keresse meg, mi tetszik az olvasóinak a marketingtevékenységében, és dolgozzon azon, hogy javítson rajta. A dolgok a jóból pillanatok alatt nagyszerűvé válhatnak.
A cikkeiben szerepeltessen olyan linkeket, amelyek visszautalnak mind a blogra, mind a témával kapcsolatos eredeti bejegyzésre. A blogja címét tegye a bejegyzésre visszavezető állandó linkké. Így minden cikk a blog egy másik aspektusára fog visszautalni, és a keresőmotorok látni fogják, hogy többféle témát érint.
Ne feledje, hogy sikeres akar lenni, amikor minden elhangzik, ezért minden egyes tippre, amivel találkozik, nagyon figyeljen oda. Minél többet tanul a cikkmarketing egészéről, annál valószínűbb, hogy végül sikerrel jár.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.