Ľahký marketing podľa článku. Užitočné tipy a triky!
Máte problém dostať svoj článok pred dosť očí? Získať potrebnú premávku a získať výhody, ktoré si zaslúžite, môže byť náročné. Nikdy nie je na škodu vziať si radu, ktorá vám pomôže posunúť vás k vašim cieľom. Pomocou niekoľkých užitočných rád, ako sú tieto, môžete svoje informácie poskytnúť správnym ľuďom.
Ak chcete ľudí presvedčiť, že produkt potrebujú, musíte okolo neho vytvoriť obsah. Vyriešte problém, ktorý je možné vyriešiť zakúpením produktu. Výrobok nepredstavujte iba sám o sebe, ale vytvorte si okolo neho kontext, vďaka ktorému bude produkt vyzerať ako súčasť kontextu, namiesto vytvárania argumentov okolo produktu.
Ak ste odborníkom na určitú tému, dajte to svojim čitateľom vedieť vopred. Čitatelia s väčšou pravdepodobnosťou berú to, čo hovoríte, vážne a investujú svoj čas do čítania toho, čo ste napísali na túto tému, ak ste odborník. Nehýbajte sa s nimi, ale nezakrývajte svoje skúsenosti.
Pri písaní, aby ste dostali návštevnosť, nemusíte sa obávať dĺžky svojho obsahu ani presnej témy, ktorú pokrýva. Musíte zacieľovať na niekoľko kľúčových slov, ktoré by používatelia používali, ak by chceli čítať niečo podobné vášmu obsahu. Váš obsah musí neustále odkazovať na tieto kľúčové slová.
Jeden tip, aby zvážila pri zvažovaní článku marketing je, že písanie nie je tak zlé, ako si môžete myslieť, že je. Je dôležité písať presne tak, ako by ste hovorili, a potom vyčistiť všetky gramatické chyby. Po precvičení by ste mali byť schopní písať krátke články iba za pár minút.
Pridaním obrázkov, ktoré sú relevantné pre tento článok, sa dá tento článok zaujať, aby sa zvýšil jeho marketingový potenciál. Musíme si však byť istí, že obrázok nevytvára obsah, ale jednoducho dopĺňa existujúci obsah článku, takže informácie sú stále k dispozícii.
Po napísaní článku musíte tento text pred uverejnením alebo odoslaním skontrolovať. Moderné programy na spracovanie textu sa dodávajú s galore pre kontrolu pravopisu a gramatiku. Nespoliehajte sa na tieto podprogramy; sú to idioti. Neexistuje žiadna automatizovaná náhrada za dôkladné preskúmanie autorom. Aj keď vaša korektúra neodhalí žiadne chyby, s najväčšou pravdepodobnosťou vás upozorní na niečo, čo môžete (a mali by ste!) Vylepšiť.
Keď sa pripájate na web, aby ste uverejnili článok, venujte vždy viac času, aby ste sa uistili, že sa nevyskytujete ako spammer. Nezabudnite vždy vyplniť profil, vždy uverejniť obrázok a vždy sa nezabudnite vrátiť a uverejniť aspoň dva ďalšie články. Aktívny profil na webe vám umožní získať širšie nasledovanie.
Skladovanie článkov je vynikajúci nápad, ak sa snažíte stať sa obchodníkom. Nikdy neviete, kedy budete potrebovať ďalší obsah pre novú kampaň alebo na rozšírenie starej kampane. Uistite sa teda, že vo svojej vyrovnávacej pamäti máte karty a usporiadané, aby ste ich mohli ľahko nájsť a dostať ho von. verejnosti.
Môžete použiť populárne stránky s článkami, ako je Ezine, na uverejňovanie jedinečných dobre napísaných článkov týkajúcich sa vašej firmy. Zvýšíte počet odkazov na vaše stránky a získate lepšiu reputáciu vo svojom odbore. Uistite sa, že článok obsahuje užitočné informácie a nie je to len dlhá reklama! Vždy uvádzajte svoje bio informácie s odkazom na zvolenú stránku, uveďte pomer relevantných kľúčových slov v pomere 2 až 3%.
Teraz, keď máte nejaké nápady, ako správne uviesť svoje články na trh, je čas, aby to fungovalo. Dobrá rada je iba taká dobrá, ako použitie, na ktoré ste ju použili. Robte inteligentné rozhodnutia a propagujte svoj článok na základe spoľahlivej pomoci, ktorá je určená na dosiahnutie vášho úspechu. Nebudete to vedieť, kým to nevyskúšate.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.