Introductie van de juiste kennis voor uw marketingcampagne
Het internet biedt een groot potentieel voor het op de markt brengen van een bedrijf, met artikelmarketing als een van de meest effectieve methoden die tegenwoordig worden gevonden. Marketing met artikelen is eenvoudig te doen, maar u moet weten welke technieken u moet gebruiken om echt echte resultaten te krijgen waarop u kunt rekenen. Als u begint met het bekijken van deze tips, kunt u ontdekken hoe het allemaal in uw voordeel zou kunnen werken.
Omdat niet iedereen graag lange artikelen leest, moet je altijd fotograferen voor artikelen die niet langer zijn dan 500 woorden. Er is veel onderzoek gedaan naar dit onderwerp en de algemene consensus is dat de meeste lezers na 500 woorden hun interesse in basiswebartikelen verliezen. Vergeet niet: internet is een doorgang naar directe informatie, dus het is gemakkelijk om van uw inhoud af te klikken en op een grappige video te klikken.
Start een blog. Bloggen kan een effectief middel zijn om de aandacht op uw website te vestigen, vooral als u iets waardevols te zeggen heeft. Start een blog en laat wederzijdse links achter op de hoofdpagina van uw website. Je hebt niets te verliezen door dit te doen en veel te winnen.
Als je geen erg goede schrijver bent, kun je het beste niet proberen om je verhalen zelf te schrijven. U moet iemand inhuren om ze voor u te doen, zodat u alle informatie krijgt die u wilt overbrengen en u of uw bedrijf er niet slecht uit laat zien.
Om de marketinginspanningen van uw artikelen actueel te houden, moet u de formaten van uw artikelen regelmatig variëren. Wees niet zelfgenoegzaam en prop nieuwe inhoud keer op keer in dezelfde formule. Gebruik tiplijsten, how-to's, anekdotes en andere archetypen om variatie aan uw artikelen toe te voegen. Niet alleen zullen verschillende artikelformaten de interesse van uw lezers behouden, maar u zult ze ook interessanter vinden om op deze manier te produceren.
Gebruik geen artikel-spinners. U dient artikelen in die mensen kunnen lezen en u moet ze laten schrijven door mensen. Er bestaat geen machine die proza kan schrijven op een manier die niet duidelijk kunstmatig is. Wees professioneel en heb respect voor uw potentiële klanten door mensen in te huren om uw artikelen te herformuleren. Door goede schrijvers in te huren, krijgt u nieuwe standpunten en unieke inhoud die u met geen enkele software kunt krijgen.
Het hebben van een aandachttrekker is een belangrijk element voor artikelmarketing. Er zijn duizenden technieken die schrijvers kunnen toepassen op hun werk om lezers te betrekken. Baseer uw schrijfstijl op de inhoud van het artikel en gebruik de taal die geschikt is voor uw publiek.
Zodra uw artikel is geschreven, moet u het proeflezen voordat u het publiceert of indient. Moderne tekstverwerkingsprogramma's worden geleverd met spellingcontrole en grammaticacontrole. Vertrouw niet op deze subprogramma's; het zijn idioten. Er is geen geautomatiseerde vervanging voor een zorgvuldige beoordeling door de auteur. Zelfs als uw proeflezen geen fouten aan het licht brengt, zal het hoogstwaarschijnlijk iets onder uw aandacht brengen dat u kunt (en moet!) Verbeteren.
Abonneer u op de RSS-feeds van uw concurrenten om de artikelmarketingcompetitie bij te houden. Dezelfde functies die artikelschrijvers gebruiken om ervoor te zorgen dat hun informatie aan de lezers wordt verstrekt, maakt onderzoek naar hen ook een fluitje van een cent. Een snel overzicht van elk nieuw artikel dat door een concurrent wordt gepubliceerd, houdt een schrijver op de hoogte van de trending topics en de nieuwste strategieën.
Marketing van uw bedrijf online is een geweldige manier om een breed scala aan zichtbaarheid binnen uw markt te krijgen. U moet echter de juiste strategieën gebruiken en artikelmarketing is een methode die afhankelijk is van scherpe strategieën. U kunt beginnen door deze tips op te nemen en een beter idee te krijgen van waar u met uw artikelen moet beginnen.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.