Nagy siker elérése az email marketing használatával
Az e-mail marketing egy jövedelmező terület, ha tudja, mit csinál. A sikeres kampány létrehozásának lépéseinek megtanulása az első lépés, ezért folytasd a cikk olvasását, hogy nagyszerű tanácsokat találjon a terület szakértőitől, amelyek segítségével kezdőkből tapasztalt szakértővé válhat.
Ne küldjön spam e-maileket a termékeit népszerűsítő leveleket. Ha olyanoknak küld e-maileket, akik soha nem iratkoztak fel, akkor valószínűleg spamként jelentik az üzeneteit. Az IP-címe feketelistára kerülhet, ha spamről érkezik panasz, és ez rossz hírét keltheti vállalkozásának is.
Mindig kérjen engedélyt! A kéretlen e-maileket nem szívesen fogadják, és bizonyos esetekben az internetszolgáltatóját is blokkolhatják. Ha kapcsolatba lép valakivel, mindig mellékeljen hírlevelet vagy ajánlatot - így az ügyfélnek lehetősége van arra, hogy hozzájáruljon az üzenetek fogadásához. Az utolsó dolog, amit szeretne, hogy spammerként bélyegezzék meg.
Ajánljon kupont azoknak az ügyfeleknek, akik feliratkoznak a marketing e-mail listájára. Helyezzen el egy űrlapot a weboldalán, ahol az ügyfelek feliratkozhatnak, és állítsa be, hogy az űrlap elküldésekor az új ügyfelek automatikusan kapjanak egy kupont. Ez arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy beleegyezzenek abba, hogy marketinganyagokat küldjön nekik, így nem vádolhatják meg spamküldéssel.
Ha marketingkampányt tervez e-mailben indítani, elengedhetetlen, hogy minden egyes személytől, akivel kapcsolatba kíván lépni, engedélyt szerezzen. Ha nem teszi meg, rengeteg spamre vonatkozó panaszt kaphat, vagy végleg elveszítheti ügyfeleit.
Küldjön az opt-inek egy linket, amelyre kattintva meg kell erősíteniük az e-mail listára való feliratkozásukat. Így biztosíthatja, hogy ezt ők is akarják, és megóvja Önt a spamre vonatkozó panaszoktól. Tudassa az opt-ins-ekkel a feliratkozási felhívásában, hogy egy linkre kell kattintaniuk.
ha kifogyott az ötletekből az e-mail marketingkampányához, próbálja meg, hogy ügyfelei segítsenek Önnek. Tegyen olyan dolgokat, mint például írja le az ügyfelektől kapott kérdéseket. Aztán amikor a következő e-mailt elküldi, már van témája. Ügyeljen arra, hogy az ügyfél neve is szerepeljen az elismerés érdekében.
Maximalizálja az e-mail marketing eredményeit azzal, hogy arra ösztönzi olvasóit, hogy minden e-mailre válaszoljanak. Mindig olvassa el és válaszoljon azonnal ezekre az e-mailekre. A személyes kapcsolat kiépítése minden egyes olvasójával a legjobb módja annak, hogy hűséges vásárlóvá alakítsa őket. Ez egy jó módja annak is, hogy konkrétabb visszajelzést kapjon erőfeszítései sikeréről.
Ügyeljen arra, hogy a landing page megfeleljen az ügyfél elvárásainak. A feliratkozót nyilvánvalóan érdekli a terméke, ha az e-mailben található linkre kattintott. Nem szeretné, ha csalódnia kellene, ha a linkre kattintva másnak találná az oldalt, mint amire számított.
Használjon olyan színeket és betűtípusokat, amelyek tükrözik vállalkozását, és könnyen átláthatóak. Még ha a tartalom érdekes is, a nehezen olvasható betűtípusok és a harsány színek miatt egyes ügyfelek elutasíthatják az e-mailt, és esetleg a jövőbeliakat is. Használjon azonos színsémát és betűtípust minden e-mailjében.
Szabja e-mailjeit és céloldalait a mobilfelhasználókra és az asztali számítógépet használókra egyaránt. Ne feledje, hogy az okostelefonok képernyői aprók, és nem biztos, hogy kompatibilisek az e-mailek formázásával. Csökkentse a szélességet, hogy e-mailjeit a felhasználók anélkül is el tudják olvasni, hogy át kellene méretezniük azokat.
Mindig tartsa szem előtt, hogy egyre több ember használ napi szinten okostelefonokat. E felhasználók közül sokan valószínűleg az Ön ügyfelei lesznek. A mobileszközök kisebb felbontásúak, így az Ön helye korlátozott lesz. Tudja meg, hogyan néznek ki üzenetei ezeken az eszközökön, és végezze el a szükséges változtatásokat, hogy könnyen olvashatóvá tegye azokat a kis telefonok képernyőjén.
Próbálja meg testre szabni üzeneteit az e-mail címzettjei számára. Próbálja meg beilleszteni a nevüket az e-mailbe, hogy az melegebbnek és személyesebbnek tűnjön. Ez segíthet abban, hogy jobb kapcsolatot építsen ki ügyfeleivel, és hajlamosabbak lesznek elolvasni a mondanivalóját ezekben a személyre szabott e-mail üzenetekben.
Annak érdekében, hogy e-mail marketingkampánya célzottabb legyen, lehetővé teheti az emberek számára, hogy kiválasszanak bizonyos kategóriájú e-maileket, amelyeket szeretnének kapni. Ez biztosítja, hogy az Ön által küldött e-mailek olyan információkat tartalmazzanak, amelyek érdeklik őket. Csökkenti annak az esélyét is, hogy az emberek leiratkoznak, mert túl sok olyan e-mailt kapnak, amelyek nem érdeklik őket.
Ha arra törekszik, hogy csak olyan e-maileket küldjön, amelyek hasznos információkat tartalmaznak, ezzel azt jelzi az ügyfeleknek, hogy tudja, és értékeli az idejüket. Ha kemény értékesítési spam-üzeneteket gyártasz, és ezeket laza figyelmetlenséggel küldöd szét, azzal megsérted a bizalmukat, és megsérted őket. Minden e-mailben legyen valami lényeges, például tippek vagy kedvezmények.
Próbáld meg rövidre fogni az e-mailek tárgysorát. Próbáld meg 60 karakter körül tartani őket. Vállalkozásának jellegétől függően akár hosszabb is lehet, ha a legfontosabb információkat teszi előre. Az átlagfogyasztó számára azonban jobb, ha rövid, kedves és lényegre törő.
Legyen tömör az e-mailje. Senki sem akar több bekezdést végigolvasni, amikor több is elég lett volna. Az embereknek manapság nincs sok idejük, és Ön persona non grata lehet az e-mail postafiókjaikban, ha nem értékeli az időhiányt, amellyel a legtöbb embernek manapság szembe kell néznie.
Használjon megfelelő betűtípust az e-mailjeiben. Vegye figyelembe, hogy nem minden betűtípus támogatott minden számítógépen. Használjon általános betűtípust. Próbáljon meg nem olyat használni, ami nehezen olvasható vagy különösen szakszerűtlenül néz ki. Egy rossz betűtípus miatt az ember úgy utasíthatja el az e-mailjeit, hogy el sem olvassa azokat.
Az itt olvasottak tartalmazzák az összes olyan információt, amelyre szüksége van egy olyan e-mail marketingkampány elindításához, amely minden céljának eléréséhez vezet. Növelni szeretné a nyereségét és a forgalmi számait, hogy javítsa a bevételét, és mindezt egy nagyszerű e-mail marketingkampánnyal érheti el. Most már magabiztos lehetsz, és megteheted!
1. https://bit.ly/3CVDRLs
2. https://bit.ly/3IEFb6N
3. https://bit.ly/3IrjnLH
4. https://bit.ly/3N0g5lY
5. https://bit.ly/37G3Mep
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.